עבור לתוכן
  • CSGO FiveM MC Rust

    YANIV.

    משתמש רשום
    • הודעות פעילות

      12
    • הצטרפות

    • ביקר לאחרונה

    • WeCoin

      4 [ Donate ]

    מוניטין

    0 Neutral

    מבקרים אחרונים

    333 צפיות בפרופיל
    1. שם במשחק: YANIV שרת: JailBreak תיאור ההצעה: הורדת האופציה לקניית ביהופ אוטומטי. הערות: קניית ביהופ אוטומטי בשרת ה - Jail משנה לגמרי את חוקי המשחק, חלק גדול משרתי הג'ייל של היום מורכב ממרד ומביהופ ככה שביהופ אוטומטי ממש הורס את חווית המשחק, ביהופ בשרת ג'ייל צריך להתבצע על ידי היכולות של השחקנים ולא על פי כמה זמן שהם יכולים ללחוץ על כפתור הקפיצה בלי לעזוב, המרידות הופכות ליותר קלות, כל שחקן נהיה פסיכי מבחינת הביהופ, וסקילים אין פה, זה לא כיף, זה מאוד קל, ואין פה שום אתגר או משהו שגורם להנות. נכון זה משהו מאוד קטן יחסית, אבל ככה משחקים היום בשרתי ג'ייל ושחקנים שיכנסו ויראו שיש אופציה לקנות ביהופ אוטומטי חמש דקות אחרי שאתה בשרת פשוט יצאו ולא יחזרו יותר. לעלות את כמות הכסף שעולה הפריוילגיה לא תעזור, להפוך את זה למוצר רק של V.I.P לא יעזור, לעשות את זה רק לצוות לא יעזור, צריך להוציא את אופציה זאת על מנת להפוך את השרת לכיף יותר ומאתגר יותר.
    2. שם/כינוי: יניב - YANIV גיל: 17 כמה שנים אתה משחק CSGO: שש שנים - 4500 + שעות ניסיון קודם בתפקיד בכיר בקהילות: מנהל קהילה, אינספקטור ראשי, אינספקטור, מנהל שרת (Surf Combat, Jailbreak, Fun, Arena) מ - 1 עד - 10 כמה היית מגדיר את רמת הזמינות שלך: 8 - חלק גדול מהחיים שלי נמצא במחשב, אני תמיד זמין, תמיד אוהב לעזור ותמיד פה בשביל מי שצריך. הערות: יש לי לא מעט ניסיון בניהול צוותים מכל הסוגים, במספר סוגי משחקים, במספר סוגים של צוותים, ואפילו במציאות, רמת הניסיון והידע שלי בניהול הוא גבוה מאוד, לדעתי אני יכול להוביל את הקהילה הזאת למצליחה יותר ממה שהיא עכשיו, אני בן אדם שיודע מה הוא עושה, בוגר ורציני, מבין מאוד לאן אני רוצה להיכנס ומה צריך לעשות כדי להוביל את הקהילה למצב הטוב ביותר שלה, אשמח לדבר בשיחה אישית עם האנשים הנכונים, לדעתי מה שנכתב כאן זה מידע מאוד דל יחסית למה שאני מציג וליכולות שלי, בשביל לדעת ולהכיר אותי באמת צריך לבצע שיחה רצינית ומכובדת.
    3. שם\כינוי: יניב - YANIV גיל: 17 כמה שנים אתה משחק CS GO: שש שנים - 4500 + שעות ניסיון קודם כמנהל שרת: ניהלתי את כל סוגי השרתים, הייתי אינספקטור בקהילה מהגדולות בארץ, הבאתי שרתים ממצב של אפס תכנות, צוות ואנשים, למצב של שרת מאוד מצליח, יש לי ידע רב מאוד בניהול צוותים, יש לי את הבגרות והנסיון המתאים לנהל שרת. באיזו קהילה רכשת את הניסיון: Play.il, GamingZone, WildGamer, PlayerISR, Vgames מ 1 עד 10 כמה היית נותן לעצמך כמנהל: 7 - לדעתי ולדעת הרבה מאוד אנשים אני הבן אדם המצוין לנהל שרת ואף יותר, אבל לדעתי תמיד יש לאן להגיע ומקומות שניתן להשתפר בהם, כרגע אני במצב מצוין ויכול לעשות פלאים בשרתים וקהילות. דיסקורד: YANIV#2932. הערות: מעוניין לנהל את שרת ה - Jail, בהצלחה לכל המגישים.
    ×
    ×
    • צור חדש...