שמי: נאור
כינוי במשחק: Naor
גיל: 14 וחצי
סטים איידי: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059665245/
למה אני חושב שאני מתאים: אני מחובר מלא לשרת ואוהב את השרת ואני חושב שאני מתאים לתפקיד ולעזור פה כאדמין
עבר בניהול: הייתי אדמין ברול פליי ובסארף של קהילה אחרת
הערות נוספות: דיסקורד: Naor#6859
אשמח מאד מאד אם אתקבל