עבור לתוכן
  • CSGO FiveM MC Rust

    elctro 13

    משתמש רשום
    • הודעות פעילות

      3
    • הצטרפות

    • ביקר לאחרונה

    • WeCoin

      23 [ Donate ]

    כל דבר שפורסם על-ידי elctro 13

    1. שלום הנהלת הרולפליי אני כותב את האשכול הזה בשביל שירד לי הבאן בקהילה שלכם אני מעוניין שירד לי הבאן כי חברים שלי משחקים שם וכיף להם ממש ואני לא יכול לשחק איתם בגלל הבאן ובכללי לפני שקיבלתי את הבאן שלי אז בכללי היה לי כיף לא קשור לחברים שלי שהם עברו לשרת הרולפליי הזה בכללי הכרתי אנשים פתחתי גאנגים עם אנשים והיה לי כיף לשחק בשרת הרולפליי שלכם אשמח באמת שהבאן שלי ירד כי אני רוצה לחזור לשחק בשרת הרולפליי של הקהילה הזאתי וזהו יום טוב ? (אין לי איך לשלוח את קישור הבאן ואת התאריך שלו כי בסורס באן אין באנים) תמונה של הסורס באן מהצד שלי*
    2. תאמת אני לא יודע מה לכתוב כאן.. אני כותב את האשכול הזה כי אני רוצה שירד לי הפי באן והסיבה שאני רוצה שהוא ירד זה כי השרת עצמו שהייתי משחק בוא כל היום הוא שרת הRoleplay שיחקתי בשרת הזה כל יום מעל 3-4 שעות ביום למה? כי היה לי כיף בשרת ולא רק בשרת הזה שיחקתי גם בסארף קומבאט וגם לא קצת ובקשר לרולפליי יש שם כמה חברים שלי שאני שיחקתי איתם ביום יום ופשוט לא יכולתי להפסיק לשחק כי היה לי כיף ואז קיבלתי באן אם אני לא טועה על גונב שחקנים אם עשיתי את זה אני אשמח לראות הוכחות ואם אני עשיתי את זה ואני לא זוכר ואני בטוח שזה לא קרה אני מצטער ואני אשמח לחזור לשחק בקהילה הזאת שוב יום טוב. ?
    3. שם פרטי :יונתן גיל :14.6 שם בDiscord (וה - #) :Baruch Assulin#2933 שם בSteam :Baruch Assulin STEAM_0:0:516897264לינק לSteam : ניסיון יש/אין : יש הייתי אדמין בשרת סארף קומבט של קהילת FantasticIL הייתי אדמין בשרת הרולפליי של We Play ובשרת הרולפליי של Play IL והייתי אדמין בשרתי הריטייקס של GamingX כיצד תוכל לתרום כאדמין בשרת: אני יתרום לשרת כאדמין בכך שאני ישמור על סדר בשרת (שלא יקללו אחד את השני ושלא יהיו ריבים) ואני יכול להיות פעיל בשרת מעל 3 שעות ביום למה אתה רוצה להתקבל לאדמין: אני רוצה להתקבל לאדמין כי אני אוהב את השרת ואת האנשים שבו הערות נוספות (מומלץ) : (אין) בהצלחה לכולם ?
    ×
    ×
    • צור חדש...