עבור לתוכן
  • CSGO FiveM MC Rust
    ShlomiKenashi

    טופס לאדמין, 28.02.2021 שלומי קנאשי.

    Recommended Posts

    שם פרטי : ישראל.

    גיל : אוטוטו 17.

    שם בDiscord (וה - #) : ShlomiKenashi#3924

     שם ב Steam : 

    ShlomiKenashi 

      Steam Link:

    https://steamcommunity.com/profiles/76561198969690442/

    ניסיון יש/אין : 

     

    2018 - הלפר בשרתים מינורים עד חמש מאות אנשים וכדומה, הלפר בשרת מיינקראפט בשם סולומון במשך תקופה של חצי שנה, תפקידים ניהוליים בשרתי מיינקראפט ושרתי דיסקורד קטנים, בטא סטאף בשרת של דידקשן.

    2019 - הלפר באינדה גיים, הלפר בקהילת סוויפט > אדמין, בקהילת ראסט כמובן שלפני זה הייתי הלפר בשרת ראסט של קהילת הפרלהמנטום, ירדתי לאחר תקופה קצרה מכיוון שהשרת היה בקריסה ולא היו זקוקים לאנשי צוות לאחר מכן.

    לאחר קהילת הראסט עברתי לשרת של SHABLABLAY בראסט וכיהנתי כהלפר, מכיוון שלא הסכמתי להתעלם מכל פעולה רעה שאנשים עושים בשרת ולתת להם הזדמנות להבין זאת בעצמם, כי גם כאשר ניסיתי הם לא הצליחו, פרשתי והחלטתי לעבור לשרת לאחר מכן.


    מנהל פורום "המאה." בקטגורית סדרות באתר כספ, לאחר מכן צוות תוכן 

    2020, קהילת גיימינג אקס, הלפר > אדמיניסטרטור > סגן מנהל שרת.
    מכיוון שהרבה אנשים בשרת ניצלו גישות, שהם מן הצוות וכמובן השרת היה בקריסה, עברתי בחזרה לקהילת SWIFT IL של ראסט, לאחר מכן קיבלתי תפקיד של עוזר מנהל קהילה בסוויפט, לאחר מכן הורידו אותי כי קהילת הראסט קרסה ומנהל הקהילה הנוכחי פרש מתפקידו, עקב העובדה שהוא מעדיף להמשיך ללמוד ולעסוק בעוד תחביבים בחייו, לא יהיה לו זמן מיותר להשקיע בשרת ראסט, לאחר מכן.

    2021 - צוות ניהול בשרת StormShip.


    השרת של DEYZER - התקבלתי להיות הלפר עם העלאה מהירה למפקח, MODERATOR, לאחר שהייתי עוזר למשך תקופה קצרה פה ושם, הוכחתי את עצמי וקיבלתי קידום שהיה יחסית לא פייר לשאר אנשי הצוות, אבל סביר להניח שראו בי משהו שונה, שלא ראו בהם, לא רציתי ששאר האנשי הצוות ירגישו לא בנוח אבל אמרו לי שאין לי מה לדאוג, זרמתי עם זה.

     
     

    כיצד תוכל לתרום כאדמין בשרת: אני אגיד את האמת, אני בעצמי לא יודע כי אני עוד לא בשרת, סביר להניח שלא אעשה הרבה כי השרת עצמו לא כל כך רחב מבחינת אנשים בקהילת ראסט ושחקנים, השרת גדל ואני בטוח שאהיה יותר לעזר כאשר הוא יהיה הרבה יותר פעיל, כרגע אוכל רק להראות פעילות ולגלות אחריות כלפי דברים שקורים בצ'אט ואהיה שם להשגיח על הצ'אט ועל התנהגות השחקנים בשרת.

    למה אתה רוצה להתקבל לאדמין: בעיקר ובעיקר כי זו אופציה שיכולה לקדם אותי, איך? 

    הסביבה עצמה, לומד מהסביבה המון, מאנשי הצוות, ההנהלה וגם השחקנים שבקהילה, נחשף לקונפיגורציה שונה ונכנס למקום שלא הייתי בו קודם מה שעוזר לי לצבור עוד ועוד ניסיון.

    הערות נוספות (מומלץ) :

    שתף אשכול


    קישור ישיר להודעה
    שתף באתרים אחרים

    היי, היום בצהריים - אחר הצהריים יתקיימו בחינות לצוות.

    תישלח הודעה בשרת הדיסקורד הרשמי ברגע שהמועמד לבחינות יתחיל!
    קישור לשרת הדיסקורד: https://discord.gg/pJ5Dazmk

    מצפה לראותך שם!

    שתף אשכול


    קישור ישיר להודעה
    שתף באתרים אחרים

    ננעל.

    שתף אשכול


    קישור ישיר להודעה
    שתף באתרים אחרים
    אורח
    אשכול זה נעול לתגובות חדשות.

    ×
    ×
    • צור חדש...